27 de mayo de 2013

Navy midi skirt

Skirt & bag: hm/ T-shirt: Chapel/ Boots: Zara/ Headband: Oh! Nena

  Una pieza que me gusta mucho y que creo es un punto de referencia en mi guardarropa son las faldas. Las prefiero midi a maxi, tiene que ver con algo del espacio entre las piernas, no lo sé. Entre mis mezclas favoritas están: la falda con franelas y suéteres. Este look es bien simple, sólo le coloque la Oh! nena y mi bolsito neón para darle un toque especial. 

xx

  Hallo! When it comes to skirts I like mixing them with a plain t-shirt or a nice casual sweater, is one of my signature styles I think. Regarding the length, I prefer midi over maxi skirt, I feel more comfortable with some space between. This is a very simply outfit I only needed the headband and my neon mini bag to make it special.