18 de octubre de 2012

Great Finds

Vest: Urban Outfitters/ Shorts: Wrangler / Sandals: Zara / Sunglasses: Karen Walker/ Bag: Alenxander Wang

  Tomamos estas fotos  al final del día , cuando el sol se estaba ocultando y teníamos poca luz, pero me  encantó el resultado. En el oufit de hoy les enseño dos de mis compras favoritas este verano, primero los  number two de Karen Walker, en Enero no me decidía y no los compre, luego me arrepentí todo el camino, esta vez no deje pasar la oportunidad . Otro mega hallazgo es la satchel Kristen de Alexander Wang en color arena, ame el color, es muy cómoda y versátil, y cuando digo hallazgo es por que estaba a mitad del precio original. El chaleco es de Urban y me lo quiero poner con todo, siento que no me lo he quitado desde que lo compré. 

Gracias por visitar el blog  <3


  We took these pictures at the end of the day, when the sun was setting down and we had little light, but I loved the result. In today's oufit I'm gonna show you guys two of my favorite purchases this summer, first the number two sunnies of Karen Walker, in January I was not sure about getting them,  then I regretted all the way home and this time I would'n miss the chance. Another great find, was Alexander Wang Kristen satchel, love the beige color and the best part, it was only at half of the original price (score). The vest is from Urban Outfitters and I've taken off since I got it.


Thanks for visiting the blog <3